...

Saturday 20 September 2014

Seminggu Sudah Berlalu

Alhamdulillah seminggu sudah berlalu..
selesai sudah Majlis Perkahwinan abang aku Azmi yang telah lama ditunggu2...

Sebagai adik, aku doakan agar bahagia didunia dan akhirat... dan semoga mendapat zuriat yang taat pada kedua org tua dan agama..

ha.... aku punya turn xlama dah kot... tinggal abg aku sorang je lagi yang tak kawen sebelum tiba giliran aku.. hehe... macam 2 3 tahun lagi la kot.. ape2 pun aku tak kisah.. yang penting dapatkan kerja dahulu dan kumpul duit banyak2 dan ringankan beban family aku.. selepas tu baru fikir pasal Kawen... herm.. calon pun belum ade... takpe... yang tu boleh diusahakan.. kih3.. 

Jom imbas kembali saat2 manis... aksi2 candid dan sebagainya sepanjang majlis perkahwinan berlangsung...


Bersama abang n akak



Acara Batal air smyg



Abaikan beg yg aku pegang.. haha



Sepupu



Dengan anak... haha



adik n abang




Hantaran... Buat sendiri.. sape nak mai tempah kat aku...





0 penasihat utama:

Bookmark Us

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

Search

Copyright © IlhamHaikal | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com