...

Saturday 9 February 2013

Blog Terbaru | ILHAM HAIKAL

~ .ASSALAMUALAIKUM. ~

Alhamdulillah.... siap jugak blog baru aku.... sehari jugak lah amik mase nk edit2 sume bg nmpak menarik... tp xsama la mcm korang punya blog... lg mantap dari aku kan.. haha.. dan skunk alhamdulillah dah siap... cuma ade saki baki lagi yg belum ditambah.. harap dengan blog baru ni aku leh kongsi bnyk benda yang berfaedah dgn korang dan bleh tukar2 pendapat n mengkritik dengan kritikan membina.. kritikan NO HEART FEELING  dan jugak DO NOT DROP ANYONE WATER FACE ...  !@#



Blog lama aku esignstudio.blogspot.com.... aku ase ade la yang kenal dan mgkin xpernah tau pun blog tu wujud.. dah lama da aku xupdate blog tu.. aku rase title blog yang lama tu xkemelayuan sangat sebab guna bahasa inggeris... lepas tu aku rase nk buat blog len yg nama blog lebih kemelayuan skit.. hehe.. tp xde idea nk letak ape.. hinggalah......

ke suatu hari... akak aku telah melahirkan anak nya yang pertama dan diberi nama ILHAM HAIKAL... aku teruja dengan nama tu.. dan bunyi mcm menarik.. dan aku terfikir nk letak nama tu utk blog baru aku.. akhir skali aku amik keputusan utk bina blog atas nama tu jugak... sbelum ni aku ragu2.. tp bila aku post gambar ank sedara aku dan aku gtau nama dia.. resultnya ramai yang suka... dan ade yang kata nama ni mmg cantik.. sama macm tuan dia.. yang cantik molek.. mcm mak n ayah dia.. 



 inilah dia si ILHAM HAIKAL yg aku sebutkan td... comel kan.. ha..... secomel nama dia.. dan nama inilah yang akan aku ciptakan dalam blog ni yang mgkin akan dikenali seluruh dunia khususnya di MALAYSIA... hehe.. bajet mcam artist plak.. tp ape2 pun cita2 mesti tggi menggunung dan usaha perlu lebih utk mencapai sesuatu yang sukar dicapai...

setakat ni dulu permulaan cerita.... semoga korang tak jemu2 nk tegur n baca entry2 aku ni....

p/s :
selamat bercuti kpd yang dapt cuti.. dan selamat pulang ke kampung yg dapat balik kampung.... dan xlupa juga selamat menyambut TAHUN BARU CINA kepada semua kaum Cina... have a nice celebration... :)

~ wassalam.. ~

0 penasihat utama:

Bookmark Us

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

Search

Copyright © IlhamHaikal | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com