...

Wednesday, 17 July 2013

Juadah Ramadhan 2013

~ Assalamualaikum ~


Alhamdulilah genap seminggu berpuasa.. masih lagi bernafas dengan baik..  diterima atau tidak puasa dan amal ibadat kita.. kita tidak tahu. brp bnyk ia diterima.. berdoa banyak2 moga2 ibadah kita diterima in shaa Allah... 

yang lepas biarla lepas.. harap ibadah kita yg lepas diterima hendaknya....
yang akan datang ni... jangan lepas kan peluang utk lebih berusaha dlm beribadah...

ok tukar cerita.....

tiap2 hari IH beli murtabak........ memang sedap.. 
macam biasa.... balik ja dari praktikal IH selalu singgah kedai murtabak dekat Pintu Geng Kota Bharu Kelatey..



hari ni akan IH singgah lagi sebab nak beli murtabak ni...
harap2 yang mane ade berhampiran dengan kawasan yang IH bgtau ni boleh terus pergi beli n try..... kalau xsedap..... lidah korang rosak... itu je yg IH bleh gtau..hak3..

k lah... kalut nak balik satgi .... nak pegi beli murtabak plak on da way balik....
take care utk pembaca... dan xtake care utk yg xbaca.. hehe..

wassalam..

P/S : Kepuasan dikala hati sedang duka mengenang kan nasib diri..... ##cinta jangan hilang..##





0 penasihat utama:

Bookmark Us

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

Search

Copyright © IlhamHaikal | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com