...

Monday, 29 July 2013

Esok Hari Lahir Dia

Esok hari lahir dia...... ape aku nak bagi sempena hari lahir dia.... Jam tangan ke... Selendang ke... Telekung 3 layer ke... ke nak bagi Topup RM10.00 ... herm.. fening...

Hari lahirnya sebelum ini pemberian aku tak seberapa.. hanya barang yang murah sahaja... Budak-budak tadika pun boleh beli.. herm.. tapi aku berharap pemberian aku itu diterimanya dengan penuh bermakna... dan disimpan atau diguna dengan sebaik-baiknya..

ape la nak bagi esok ni...
Can u give me some idea... what kind of present should i give to her for this year..??
**speaking owang kelatey..



erm... petang ni nak pegi usha2 tengok yang mana rase ok untuk buat present kat dia esok.. Mase outing ke Padang Besar hari tu... ade yang dah dibeli.. tp mcm xsesuai je...
herm.. kalau tak ade jugak.... terpaksa lah guna yang tersebut...

ape-ape pun harap-harap dia terima dan suka dengan pemberianku...

p/s : Harap hadiah ini bermakna walaupun kita berstatus " Kawan"..

2 penasihat utama:

Mr Lonely said...

visiting here with a smile~ =)

Regards, www.lonelyreload.com (A Growing Teenager Diary)

ilham haikal said...

don't smile alone ya... hehe.. thanks for the smile.. :)

Bookmark Us

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

Search

Copyright © IlhamHaikal | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com