...

Friday, 2 August 2013

Rahsia Menjana Duit RM500.00 Tanpa Modal


~ Assalamualaikum ~

RM500.00 = kasut raya + baju raya + seluar raya + perfume raya..




Pheewww RM500.00 ingat senang ke nak dapat tanpa modal... ha... nih IH nak bagi tips yang terbaik punya.... senang je...



Selepas habis belajar tu.... korang nak mintak kerja pun kena lah memilih... jangan main redah je.... lagipun kerja tu mase depan korang... duit poket untuk makan.. outing... kawen2... dan buat beli ubat ..

Nak RM500.00 kan.... ha... korang mintak la kerja yang berkaitan dengan kerajaan......  atau dengan maksud laen penjawat awam.... hehe


nak tau kenapa...??

sebab nanti korang akan dapat Bonus Gaji bagi Penjawat awam... free2 je dia bagi kat korang.... 
untuk tahun ni... bonus RM500.00 tau.. ha.. taun depan ntah beribu ape... 

so itulah tips untuk dapat RM500.00 free2 aje... :)


p/s :  korang pasal duit laju plak... kalau post pasal agama ckit... lambat punya korang nk klik blog IH.. ish2..

Pengajaran : jangan terlalu alpa dengan Keduniaan.. Carilah saham Hari Sana.. kelak beroleh keuntungan..~


0 penasihat utama:

Bookmark Us

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

Search

Copyright © IlhamHaikal | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com