...

Saturday 30 August 2014

Aku Bukan Lagi Blogger || Selamat Tinggal

Assalamualaikum... dan salam sejahtera..

Terkejut?? ha... kalau aku bukan lagi blogger aku xtulis or post something da kat blog ni... haha... emm..

Yang sebenarnya aku nak upgrade skit blog aku ni sebagai tempat iklan untuk menjual ape yang nak dijual..
sebelum ni aku dah ade blog2 yang aktif untuk beriklan, seperti kedaionlinemall.blogspot.com dan ayunieazumescarf.blogspot.com.. dua2 ni blog aku..

Tapi disebabkan nak savekan masa dan bajet,.. aku nk umumkan yang semua yang ade kat situ akan ditransferkan kat blog aku yang ini.. so senang lah skit nak promote sambil aku berblog kan.. susah plak ade bnyak blog.. hihi..

proses untuk transfer tu mgkin ambil masa xla lama sgt.. tp in sya Allah akan siap la dalam 3 4 hari ni.. tengok keadaan.. kalau xde aral melintang la kan..

ok Firstly aku nak cerita skit la pasal iklan aku ni.. utk masa ni aku iklan/jual barangan wanita iaitu tudung... bukan tudung periuk or tudung salji ei.. tudung wanita.. yeasssss Hijab... that's right.. pandai korang..

ok... lastly aku nk update pasal tudung jenis Shawl... ia dipanggil Wide Shawl Syeera.. jom scroll down nk tgok pelbagai corak yang dijual..



WSS1



WSS2

WSS3



WSS4



WSS5



WSS6



WSS7



WSS8




WSS9



WSS10



WSS11




WSS12




WSS13



WSS14



yang kat bawah ni cara pakai dia... line tenet laju bleh la tgok.. kalau sape pakai line kura2 diharap bersabar..





bila da siap jd mcm ni... :) abaikan gaya tangan.. model excited sgt.. ok.. that's all.. untuk sebarang pertanyaan dan tempahan sila rujuk di sidebar yg berada dikiri wall page blog ni.. tq.. (",)

Kriteria tudung : Lebar Bidang 45' & Panjang 130 cm..




2 penasihat utama:

dak eina said...

comeynyo ayie shawl2 neh....

Unknown said...

memang comel .... n cantik... ape lagi... jom beli... ^^ order2...

Bookmark Us

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

Search

Copyright © IlhamHaikal | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com