...

Thursday 6 November 2014

Aku Rindu



Tiba-tiba rindu beruap dalam hati aku... tatkala melihat gambar2 lama aku berada di universiti..

Rindu giler2 kat member lama.. member yang susah senang bersama.. member yang selalu mengejek aku dan sedarkan aku dgn ejekan itu.. member yang selalu menasihatku dengan kata2 yang hikmah... member yang terlalu rapat dengan aku.. member yang memahami setiap keadaan aku.. member yang kdg2 menyusahkan aku pun aku rindu jugak.. 

Aku rindu akan erti persahabatan yang terjalin selama ini... Aku doakan semua sahabat yang pernah aku kenali... secara langsung atau tidak langsung... agar mereka bahagia dunia dan akhirat... dan menjalankan tanggungjawab selepas ini dengan baik.. 

Wahai Kawan... Maafkanlah kesilapan yang pernah ku perbuat secara sengaja atau tidak sengaja..
Kehidupan masa lalu mengajar aku erti setiap detik persahabatan..

Good Luck kepada yang masih belajar dan sambung belajar.. moga2 menjadi yang terbaik semuanya..



Wassalam.. 


0 penasihat utama:

Bookmark Us

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

Search

Copyright © IlhamHaikal | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com