...

Sunday 7 December 2014

Outing Bersama Geng Blogger Yang Hebat | Coming Soon



Kring2...!!

"Wei 22/23 Nov ni free x? Jom Legoland.. Blogger2 pames pun ade join.."



Msg dari member aku..blogger yang kononnya famous ajak aku pegi legoland.. bawah tajaan katanya.. semua free... pegi have fun selama dua hari dan balik.. 

Teruja seketika... pergh.. first time.. free plak tu.. tambahn lagi pegi dgn geng2 blogger yang hebat2 di alam maya.. wahh.. bertuah kan aku.. herrr.... 

tempat tu aku xpernah pergi.. xpernah pasang niat pun nak pergi.. tapi.. orang kata rezeki jangan ditolak.. 

Thennn.... bila da dekat due date dah...

Kring2...!!

Dapat msg lagi...

feeling happy membuak2 buka msg dari member aku nih.. ingat kan dapat tentatif program ke.. last2..

"Legoland minggu ni xjadi...Tunda ke bulan 1.. sbb peek season.."

rase mcam nak campak je handset tu.. dah la aku dah announce satu kampung yg katakan aku akn pg sane... hek2.. announce lah sgt..

Lastly... due date baru 10-11 Jan plak.. harap2 tiada aral melintang lagi.. semoga berjalan lancar.. xde peek season lg.. n any peek yg boleh menundakan tarikh trsebut harap2 xde dah..

Hermmm... kena start kira bajet dah dari skunk... dan buat2 survey skit pasal legoland.. nanti xla mcm rusa masuk kampung bila pg sane nanti... hahahhohoh...


LEGOLAND... KO TUNGGU AKU DATANG..!!






0 penasihat utama:

Bookmark Us

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

Search

Copyright © IlhamHaikal | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com