...

Monday 30 March 2015

Percutian Singkat Di Resort Avillion Admiral Cove - Port Dickson

Percutian Singkat Di Resort Avillion Admiral Cove - Port Dickson | Percutian yang singkat dan santai bersama salah seorang admin Projek Travel tak lain tak bukan En. Mawardi Yunus. Blogger yang tak kurang hebatnya di alam maya terutamanya di alam blogger.


 ilham azhari


Mula perancangan pada akhir bulan Februari 2015 tetapi atas halangan kerja terpaksalah tunda ke bulan March dan alhamdulillah selesai sudah percutian singkat itu disana. Sangat gembira dan terasa bagaikan berbulan madu. Tetapi failed sebab bertemankan Mawardi Yunus. hahaha.. sedikit ketawa disitu. Ok, Avillion Admiral Cove ni bagi saya amat sesuai percutian untuk keluarga dan suami isteri kerana suasananya yang amat relaks dan ade pelbagai permainan yang menarik sebagai contohnya abseling, Wall hiking dan flying fox. Beach games macam ni pun ade.



 Beach Games


Dan memanah pun ade... So sape-sape yang tidak pernah merasai permainan memanah boleh belajar dan memanah sepuas2nya... main sampai puas.. ok abang nih tengah mengajar macam mana nak memanah.. lihat memang nampak mudah.. bila pegang.. haaa... mana satu pegang mana satu traik pun dah salah. haha..


 Memanah | ilham azhari


Perminan ni aku lupa ape nama dia.. just naik snap gambar shaja.. sebab waktu operasi sudah tamat.. tak sempat nak merasai macam mana rasanya menaiki benda nih.. rugi kan.


 Outdoor aktiviti


Selain itu, yang uniknya resort ni ia dikelilingi kapal2 dan bot2 untuk disewa oleh pelanggan untuk berlayar ke pantai2 yang berhampiran... untuk suami dan isteri ia sangat romantik.. aku nak plan berbulan madu kat sinilah. So. korang pegi jauh2... haha


Jadi inilah dia Mawardi Yunus admin Projek Travel. Dia sangat baik hati dan peramah. opss.. betul ke.. haha..


 ilham azhari dan Mawardi Yunus



 Makan Malam - Port Dickson
Makan malam di kawasan berhampiran... 


Ruangan santai berhampiran Lobi.


Sekitar kawasan Resort.


Restoran Avillion Admiral Cove. Maka pagi.



Gambar dari atas... sape snap gambar? cuba teka.. haha.. Jemput Makan.


Disebalik Resort Avillion Admiral Cove.

Bilik tidur yang selesa dan romantik. 


Alhamdulillah selesai sudah percutian singkat 2 hari 1 malam... semua perjalanan pergi dan balik berjalan lancar. Moga2 dapat lagi travel dan buat review macam nih.. terima kasih kepada Mawardi Yunus yang sudi mengajak untuk pergi bercuti di Resort Avillion Admiral Cove - Port Dickson.




1 penasihat utama:

Unknown said...

Bilik tidur yang amat selesa nampaknya tu...mimpi mesti best kan!

Bookmark Us

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

Search

Copyright © IlhamHaikal | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com