...

Saturday 8 March 2014

Adik Baru Nak Main | Banyak Syok

Alahai..... ingat dah last sem ni dapat la main badminton dan beraksi buat kali terakhir dalam universiti sendiri.. tapi apekan daya... mungkin tidak ade rezeki.. herm... disebabkan sukan badminton tidak termasuk dalam senarai sukan PPK (Pusat Pengajian Kejuruteraan)... aku mula la try nasib main sukan squash plak.. boleh la tu.. main guna raket jugak.. ramai yang cakap kalau orang yang pernah main badminton ni.. senang untuk main squash tu.. cuma ade beza sikit je..

First time petang semalam tadi main... hok aloh.. banyak syok... tapi... susah jugak sebab taktau sangat cara bermain squash ni.. orang tengok pegang racket squash nampak segak da.. macam pandai main.. haha.. masuk gelanggang pukul bola tak kena... ohsem disitu.. kalau dah jadi camtu. cuba la cover2 pegang racket... ketuk2 racket.. racket masalah kot.. haha

herm... test pukul dua tiga kali... aku mula dapat tangkap cara permainan sukan ni.. takla susah sangat.. memang senang... dan banyak syok.. rase macam nak main hari2..

Almaklum.. masa dah suntuk.. Dipendekkan cerita.. aku terpilih untuk mewakili school aku dalam sukan tu.. ohsem lagi... first time main dh wakil school.. haha.. nampak tak permainan aku.. keh3.. bleh tahan jugak la aku ni.. bleh main la orang kate..

aku tertengok tulisan ni didinding tempat aku main squash.. aku pun O........ (buat2 paham) 

 UniMAP Squash


p/s : aku hari ni jadi macam junior... orang baru dalam squash la katakan... "adik baru nak main" haha.. ape2 pun wish me luck.!





Bookmark Us

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

Search

Copyright © IlhamHaikal | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com